Päijäthämäläisiltä kysytään näkemyksiä ja kokemuksia digipalveluista

Päijäthämäläiset pääsevät kertomaan mielipiteensä hyvinvointialueen sähköisistä palveluista ja niihin liittyvästä viestinnästä. Kyselyyn voi vastata täällä https://link.webropol.com/s/digikysely2024.

Kyselyyn vastaaminen vie noin 10 minuuttia ja vastausaikaa on sunnuntaihin 25. helmikuuta saakka.

Kyselyssä alueen asukkaat voivat ottaa kantaa siihen, miten nykyiset sähköiset palvelut heidän mielestään toimivat ja mitä mieltä he ovat sähköisiin palveluihin liittyvästä viestinnästä. Lisäksi he voivat esittää toiveita palvelujen kehittämiseksi.

Hyvinvointialueen tavoitteisiin kuuluvat vaikuttavat, kustannustehokkaat ja saavutettavat palvelut sekä erinomainen asiakaskokemus, joihin voidaan vaikuttaa myös sähköisiä palveluja kehittämällä. Kysely antaa ajankohtaista ja arvokasta tietoa asukkaiden kokemuksista. Hyvinvointialue hyödyntää vastauksia palvelujen kehittämisessä entistä asiakasystävällisemmiksi.

Asukaskyselyn vastauksista koostetaan yhteenveto, josta kerrotaan maaliskuun aikana.

Lisätietoja:
ict-asiantuntija Maria Klami, 044 482 3400

Päijät-Hämeen hyvinvointialue järjestää päijäthämäläisten sosiaali- ja terveyspalvelut sekä pelastustoimen palvelut alueen asukkaille.

Päijät-Hämeen hyvinvointialue – Päijät-Hämeen hyvinvointialue (paijatha.fi)